Dation Fulltime Helpdesk Ondersteuning

Alle onze klanten kunnen iedere werkdag problemen, vragen en opmerkingen melden bij onze helpdesk. Hier staan Chris en Jeroen fulltime klaar om u te ondersteunen. U kunt via de mail of telefonisch in contact komen met de helpdesk.

 

Nog geen klant van Dation? Ervaar zelf de mogelijkheden van onze rijschool software. Vraag direct een GRATIS vrijblijvende demonstratie aan!

 

Email adres
Helpdesk telefoonnummer 053 – 820 0217

 

Uw email komt altijd terecht in ons helpdesksysteem en zolang u niet geholpen bent blijft bij de helpdesk een rood lampje knipperen en uw ‘ticket’ openstaan. U bent dus gegarandeerd van een reactie!

 

Telefonisch ondersteunen Jeroen en Chris u met alles waar u niet uitkomt. Bijzonder geschikt voor de kleinere vragen, zodat u meteen weer verder kunt.

 

 

Meest Gestelde Vragen aan de Helpdesk

1.    Ik heb zeer specifieke wensen voor een update in het systeem, hoe gaan jullie hier mee om?

Dation voert meerdere updates per jaar uit om de software actueel te houden en continu te verbeteren. Hierin proberen wij zoveel mogelijk wensen en feedback van gebruikers te verwerken. Mocht u op zoek zijn naar maatwerk functionaliteiten in uw Dashboard, kunnen wij hierin een maatwerk update voor uw rijschool doorvoeren. Hierin maken we in goed overleg een projectbeschrijving en offerte op maat.
 

2.    Ik wil graag meer uitleg over bepaalde onderdelen, kan ik hier een training in krijgen?

Dation biedt de mogelijkheid om trainingen op maat te geven voor uw rijschool. U kunt hiervoor bij ons op kantoor langskomen of wij komen naar u toe. Afhankelijk van de duur van de training, vragen wij hier wel een vergoeding voor. Voor meer informatie over de mogelijkheden en de kosten kunt u contact opnemen met onze servicedesk.